poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ludwiczek - fotel/krzeslo - SPRZEDANY

Biały lekko przecierany. Stylizowany, po liftingu:) Jest w dobrym stanie, ale warto byłoby odświeżyć mu np. tapicerkę, i od dołu pasy umocnić.
Cena 120 zł

odbiór osobisty w Gdańsku lub wysyłka kurierem - 50 zł.
zdjęcia archiwalne, mam nadzieje, że dobrze widać.
tutaj:
http://mygreencanoe.blogspot.com/2010/11/biblioteczka-z-marzen-i-fotel-z.html
Osoby zainteresowane kupnem proszę o wpis w komentarzach - zasada zawsze ta sama wygrywa pierwszy zgłaszający się kupiec.


 

8 komentarzy:

  1. Witaj, chcę zakupić fotel, krzesło, podaj proszę numer konta.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa poproszę o kontakt na maila: greencanoe@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabina.
    pisałam w sprawie krzesła/fotela nie widzę mojego komentarza a bardzo chciałabym kupić ten fotel i zdenerwowałam się, kiedy zobaczyłam, że są już nim zainteresowane inne osoby, a wcześniej nie było żadnego komentarza. Mój komentarz był widoczny bo sprawdzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kontakt ze strony EWY - jako pierwszej jej komentarz się ukazał. Jeśli nie będzie kontaktu, fotel pójdzie do Sabiny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana -bardzo- kupnem Ludwiczka, Jeśli nie został sprzedany, to proszę o nr konta, abym mogła wpłacić pieniądze. Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana -bardzo- kupnem Ludwiczka, Jeśli nie został sprzedany, to proszę o nr konta, abym mogła wpłacić pieniądze. Alina

    OdpowiedzUsuń